Avslutad frågestund


Svar: Tack! Tröjan/klänningen kommer från JC. kram på dig :)


Svar: Härligt! Jadå, om man räknar allt som allt så har jag 14 VG och 3 G :) Ja, de stämmer.. Kram


Svar: Justin Bieber heltklart! ♥ Sen Alex Pettyfer eller Orlando Bloom kanske? :) Jag har ingen pojkvänn, singel och sökande.. nä men, haha.


Svar: Subway's choklad kakor/takos
Sommar!
2 kaniner, hund
Ridsport, inredning/design osv.
Jag läser faktiskt inte så mycket, men har alltid tyckt om "klara" även fast de var ett tag sedan jag läste
den sist. Senaste boken jag läste var i sommras, "klicka här" hette den, den var faktiskt väldigt bra också :)
Hm, gillar "classic movies" så att säga, haha. Gillar de flesta filmer jag ser, dock hatar jag långtråkiga
och sånna  där dom bara bombar och krigar... haha men allt annat funkar typ :)

Kram på dej Nora.


Fler svar kommer imorgon, godnatt på er! ♥

Kommentarer



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin