The one I really love is the one who fills me with happiness

Saker jag ska göra i helgen:
Köpa julklappar
Skriva önskelista
Städa mitt rum
Baka lussekatter
Fixa kläder till lucian
Öva inför ekonomi prov

Lite annat smått och gott ska jag ju såklart göra också, men det är dom viktigaste sakerna jag kom på just nu :) Som ni kanske vet hade vi matte förhör och engelska redovisning idag, hoppas det gick bra..
Fick även tillbaka spanska provet idag, fick VG, så det gick väll inte så dåligt men kände ändå att de kunde gått bättre..
Nu ska jag fortsätta dansa runt på mitt rum haha.. ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

VG och det kunde gått bättre!? jag fick knappt godkänt...

2011-12-10 @ 11:03:59
URL: http://linaasplace.blogg.se/



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin