Converse

Nya converse!  Fick äntligen mina converse på posten i fredags, beställde dem i måndags från smartgirl.se som jag sa att jag va teksam över, men jag betalade totalt 612 kr inklusive frakt. (Gick även få gratis frakt om man betala direkt med kort, men det kunde inte jag, isf hade de kostat typ 590 kr)  Men jag fick dem iaf 88 kr billigare än i affärerna :) + att de hade alla storlekar. För mig tog det ca 4 dagar att få dem, beställde måndag kväll, fick dem fredag morgon. Så råder er som inte har lust att betala i onödan att beställa där också! :) ♥ Skorna är använda engång innan bilderna togs, därför det är lite smutts i kanten på skon haha, men dom var i perfekt skick när jag fick dem! :) Dessa bilder är inte tagna med min nya kamera.
 

Kommentarer



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin