Monday

Hejsan på er, ligger döende i min säng just nu haha så jäkla förkyld :( Fryser och skakar helatiden,snorar och hostar. Men ska ändå ta mig till skolan eftersom det är första veckan även om det tar emot att försöka dra sig upp ur sängen på morgonen.. Har säkert bränt av 1000 bilder bara från igårkväll och idag, slutade ju kl 11 idag, så skönt! Imorgon går jag till halv 2 tror jag. Tillbaka till fotandet, har somsagt hur många bilder som helst som jag vill visa men orkar inte just nu. Ni ska få bilder se så många bilder jag bara orkar ladda upp innom kort. Har dock inga kort på något speciellt direkt, men bilder är väl alltid kul? :) Godnatt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Homiiieeee

ASSÅ #%€E&RFI/%E€I(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NY PROFILBILD PÅ FACEBOOK DIIIIIRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Haha du är så söt <3
Jennie Jansson

2012-08-30 @ 21:26:59
URL: http://linaasplace.blogg.se



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin