Outfit

Bjuder på en outfit bild från igår. Tog moppen till överby och köpte jeans (!) jag som aldrig hittar jeans har nu 5 par riktigt bra jeans som passar. Glad tjej. Ni förstår jag kan inte bara gå in på ginatricot och köpa jeans som de flesta andra, jag har sär ben som ska onormalt långa så strl 32 som är den maxade storleken på ginatricot är för kort för mig (måste ha 34) Och sen om det finns några jeans som är långa så är de enorma i midjan :( tänk då de som har långa ben och är väldigt smala, jag menar jag har ju inte dirket smala ben och ändå är de flesta förstora haha.. ♥
 
Update: upptäckte just att jag glömt hela meningen med inlägget, att det var första gången jag hittat ett par jeans från gina som faktiskt passar haha!..
 
Jeans och linne - Ginatricot / Topp (väst?) - Veromoda / Halsband - Glitter / Boots - Scorett / Skärp - Tally Weijl

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA!!! Du säger att du inte kan handla jeans på gina och så står det att du köpt dom på gina under bilden, HAHAHAHAHHA! goooo! *slick*

Svar: Haha såg också det nu! glömde skriva att det var första gången jag hittade några som passa där haha! <3
Jennie Jansson

2012-08-20 @ 12:31:58
URL: http://linaasplace.blogg.se



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin