Skolstart

Har just ätit avokado och jordgudds choklad efter skolan som slutade någongång efter 12? Vi verkar ha fått bra lärare och ett jäkligt chill schema! Måndagar tex har vi idrott 9.30 rast, matte sen slutar vi typ 11.40 och så är det typ hela veckan haha! Förutom onsdagar då vi har en lektion mer tror jag? Jag som trodde vi skulle ha hur mycket lektioner som helst? Ahja, kanske kommer fler lektioner med tiden?  Inte för att jag klagar men.. ;) Snart blir det ridning på Kalima tror jag. Hoppning eller uteritt, kan ju bli spännande har aldrig sett hästen varken hoppa eller rida ut, så får hoppas på det bästa ehe.. Hörs ♥
 
Btw, var kommer alla mina läsare ifrån? Hade vart kul och veta vilka som läser och så :) Okej, nu anar jag att de flesta vill vara anonyma men ville bara säga att jag inte bitts...
 

Kommentarer



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin