I swear my brain is 70% song lyrics.

Tänkte berätta lite vad jag haft för mig under lovet som jag lovade förut.. :)

Måndag: Jobbade heladagen, sen power walk med Sofie, behöver jag ens nämna träningsvärken efter det haha?

Tisdag:
Först var jag i Alingsås och fikade sen vidare till max och sen till Göteborg där jag spenderade resten av dagen haha, var även på Arlanda och lämnade av Henrik.

Onsdag:
Jag och Sofie va home alone och vi är sådär lite smått galna när vi är ensamma haha så vi hittade på all möjlig skit haha! Hon stekte även ägg och bacon till mig så jag blev så mätt så jag höll på att dö haha! Sen åkte jag till stallet och red, fick lilla Levitona ♥

Torsdag:
Upp tidigt åkte till Udevalla, kusten och Kungsbacka för massa shopping, donken och bra sällskap! Power walk på kvällen. Världens mysigaste dag ♥

Fredag:
Jag och Sofie tog bilen till överby, shoppade och hade väldigt mysigt. Power walk på kvällen :)

Lördag:
Haha tänker jag inte berätta vad jag gjorde, men va i trolhättan på kvällen och käkade på max (igen haha..) innan de såg jag på melodifestivalen också! (Update; haha såg en kommentar om "vad jag hade haft för mig", men haha ni får inte misstolka så mycket!)

Söndag:
Har varit ute nästan heladagen, tagit det lugnt och ätit god mat! Just nu ser jag på ponnyakuten och sen blir det äkta människor :D


Kommentarer
Postat av: Alice

Jasså? Vad hade du för dig på lördagen haha ;)

2012-02-26 @ 22:18:15
URL: http://alicefilippa.devote.se/



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin