Hissar blogg.se's nya startsida

Tänkte börja med att hissa blogg.se's nya start sida så sjukt snygg! :)



Haha, tänkte dra en liten story för er.. jo jag var ute på lång promenad med sixten förut. Så helt plötsligt börjar en liten skitunge uppe på pulkabacken på typ 8 år skrika åt mig, dock hörde jag inte eftersom jag hade hörlurar på mig.. men iaf:

Pojken: HEJ! VAD HETER DU!? HALLÅ!? VAD HETER DU!? TJEJEN MED HUNDEN! VAD HETER DU!?
Jag: (tar ur hörlurarna för nån skrek) va? aha, Jennie.. hurså?
Pojken: HEJ JENNIE! HAR DU POJKVÄNN!?
Jag: Nej...
Pojken: JAG KAN VA DIN POJKVÄNN!
Jag: Nej...
Pojken: HAR DU HAFT SEX!!?
Jag: Wtf?.. Du borde inte ens veta vad de är...

Undrar om han visste att jag är hans granne...haha.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

så ser det inte ut för mig? ;o<3

2012-01-29 @ 20:08:02



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin