Please think before you comment



Svar:
1. Vad händer om det nu är så att det inte ska likna en tatuering? Det var en vänn till mig som ritade den på mig eftersom han tyckte den symboliserade mig (svalan har en speciell betydelse) Så jag tyckte den var så gullig så jag ville ha med den på bild.
2. Varför härmar jag Kenza genom att ha en svala på armen?, jag vet betydligt fler som har svalor tatuerade. Har ett hjärta och 2 namn på handen, härmar jag någon för de också eller?
3. Om du tycker det är töntigt att jag har en svala på armen så tycker jag det är töntigare att du inte vågar stå för ditt riktiga namn. Tänk innan du skiver, de blir så mycket bättre då :)


Kommentarer
Postat av: Louisa

och vafan vet du om mitt namn? Jag är ingen fegis, jag står för vad jag tror, tycker och tänker. Och ursäkta om du uppfattade mig som dryg eller spydig, var inte riktigt meningen att du skulle ta det så. Tyckte bara det var konstigt för man såg inte vad det var eftersom att du inte skrev det. Trodde det var något skevt hjärta som var typ en fejkad tatuering. Om du ville/vill visa upp den borde du ta en närbild på det och skriva vad det är, bara ett tips av en liten läsare.

2012-01-05 @ 22:51:17



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin