Utkast: Jan. 5, 2012

Tränat konstant i 4 timmar idag, värker i hela kroppen nu.. :(
Började med en springtur 1 timma sen styrketräning 3 timmar. Hittade jätte bra övningar verkligen, känndes att dom tog hårt haha, kan varken sitta eller gå nu.. Men gjorde mig välförtjänt en lång dusch som tog bort de mesta av träningsvärken, tack och lov! :)

Nu ska jag plocka iordning lite snabt på mitt rum, lyckades nämligen rensa ur mina garderober igår så har försmå kläder över hela golvet haha. Sen blir det mys framför en bra film! ♥

Har några riktigt bra träningstips, vill ni att jag ska dela med mig?

Haha, minnen! ♥ Saknar dig linabejb kom hem! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Jäänniibäänniii dåå!<3



och - du kunde inte hitta en fulare bild eller så!? x_x

2012-01-05 @ 18:19:13
URL: http://linaasplace.blogg.se/
Postat av: fredrika

Lite (eller mycket) träningstips vore väldigt uppskattat! :)

Älskar din blogg, och såna som Louisa kan ju ta och läsa någon annans blogg om de har åsikter om allt :)

2012-01-06 @ 01:24:54



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin