I Love You

Vad har jag gjort för att förtjäna så fina vänner? Åhh, blir bara så obeskrivligt glad när man ser sina saknade vänner i dörren med en korg full med massa söta saker i. Precis vad jag behövde efter 3 dagar hemma i soffan i väntan på att bli bättre.. Jag är så oerhört tacksam, kommer alltid finnas här för mina vänner, speciellt för en mycket speciell person som jag spenderat halva mitt liv med, haha, du vet själv vem det är, hoppas du vet att det inte går att önska sig en finare vän än dig, du är helt otrolig! Jag har inga ord för att ens i närheten kunna beskriva hur lycklig jag är att jag har dig! Vad skulle jag gjort utan dig? LOVE YOU! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskade älskade du, du är mer än guld värd ska du veta. Att ge dig detta är det minsta jag kan göra för dig mitt hjärta<3 Så jävla bra är du, du finns alltid där och du är lika efterbliven och galen som jag är!<3<3 Älskar dig så det gör ont vännen<3<3<3<3<3<3<3
När jag inte fick tag på dig och bara visste att du mådde jävligt dåligt så mådde jag nog lika illa. Värsta kassa känslan att min andra halva ligger på sjukhus eller hemma och är typ halvt död. Kände direkt att jag verkligen, på något sätt, måste visa hur jävla mycket du betyder för mig så jag fixade korg av farmor, pappa låste upp bankkortet och så drog man iväg för lite "shopping".
DU ÄR SÅ HIMLA UNDERBAR SÅ DU ANAR INTE. ÄLSKAR DIG HELT GALET MYCKET!
Hoppas att du mår jävligt mycket bättre SNART!
LOVE YOU ENDLESS MY DEAR HOMIE<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: Lina, jag grinar seriöst när jag läser dedär (lyssnar på värsta fina låten samtidigt haha) Jag kan inte fatta att vi inte kommer se varandra varje dag nu längre :'( Kommer sakna dig så EXTREMT mycket! Jag har aldrig haft en vän som jag står så nära, vi är så lika samtidigt som vi är olika och det är väll det som gör att vi alltid har hållt ihop. Du betyder allt för mig, du är som min syster. Kommer alltid finnas här för dig, no matter what! Du är helt sjuk, med samma sjuka humor, samtidigt som du lyssnar och bara är helt amazing! Hoppas du vet det, för det är du verkligen! I LOVE YOU! "IF YOU'RE LOST, YOU CAN LOOK AND YOU WILL FIND ME, TIME AFTER TIME.." <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jennie Jansson

2012-07-14 @ 00:23:02
URL: http://linaasplace.blogg.se



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin