I'm fat, I'm single, I'm ready to mingle

Tja, ska strax gå och duscha men tänkte slänga in ett inlägg först! Idag har jag mest tagit de lugnt, fixat moppen så den funkar igen! :D Dock går den ju bara i 40 km/h nu men den är laglig nu så gör inget om jag blir stoppad haha! Så sjuuukt mycket poliser ute :S Den är mer värd om jag ska sälja den nu iaf :D Här har ni en snabb mobilbild från stunden, så otaggad på att gå upp 6 och jobba imorgon haha.. :( Ahja, här får ni lite galen musik, men grym som jag upptäckte för någon vecka sedan. Om ni inte redan hört dem så borde ni lyssna på dem haha, dör.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

1. Filip (wändal du vet?), hans vänner blev tagna av polisen för trimmade moppar och fick typ 1500;- böter (tror jag det var) och sköt upp körkortet med ett år så dom får inte övningsköra för än dom är 17, HAHA!!

2. FUCK vad lik ebba du var på den bilden!!!!!

<3<3<3<3<3<3 *slick* <3<3<3<3<3<3

Svar: 1. Ofta!? HAHA! stackare :( .. 2. vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte..? haha, men antar att det är den rosa läpp pennan som gör det haha! 3. Sliiiiiiick <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jennie Jansson

2012-07-30 @ 16:17:23
URL: http://happyhorse.blo.gg



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin