Cause all I need is a beauty and a beat

Hello there, ligger i min säng just nu ska just sätta på en film hade jag tänkt. Har varit en lång dag så lär väll sova rätt gött sen, började dagen med frukost i solen (!) sen snabbt genom duschen och vidare till stan där vi hängde vid hamnen ett tag, tills det blev molnigt. Fixade ett nytt konto och lite grejer inför sommar jobbet påvägen hem, faktiskt taggad, kan ju bli riktigt kul ? :) Med tanke på det så låg jag och sola på våran terass förut (innan det börja åska och ösregna..) när plötsligt massa sommarjobbare stormar in hos grannen och gör det saken bättre att jag kände precis allihopa? åh gud.. haha. Nu blev det väldigt lång text kände jag ehe.. Godnatt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lina

HJÄLP MIG!
1. Ska man åka på Justins Konsert 2013? Måste ju beställa idag/imorgon 00:00!!!!!!!!
2. Ska man färga håret brunt? Med sån där färg som går ut efter massa tvättar!

HJÄLP MIG :(:(:( <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: 1. Vadå imorgon? biljetterna säljs väll på ticnet kl 9 på morgonen i morgon? :)2. Tycker inte du ska förstöra ditt hår, färgen försvinner inte riktigt :/ Du har ju helt sjukt fint hår som det är! :) <3<3<3<3<3<3<3<3
Jennie Jansson

2012-07-05 @ 10:09:22
URL: http://linaasplace.blogg.se



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin