Jhonny, Madde & Äpplekakan

Imorse låg jag och sov när Lina plöttsligt ringer och undrar var jag är, skulle ju på uteritt kl 10 (som jag såklart hade glömt bort, likt alla andra gånger det är uteritt tidigt) så slängde på mig ridkläderna och åkte iväg så var där en trekvart innan lektionen började, så hade ju ganska gott om tid ändå :) Jätter mysig uteritt förutom att min häst, Alina, hellre ville arbeta som trädgårsmästare än springhäst haha.. det var precis som om hon inte sett gräs på 1 år, hon har ju såndär korg runt mulen när hon är i hagen för att hon är ett sånt matvrak haha! Men ah det var kul ♥

Haha min bror fyller ju år i övermorgon så jag, mamma och han satt och kolla kläder och sånt han önskar sig på datorn, i min säng, när jag plötsligt får syn på något svart krypandes i ögonvrån och skriker som en stucken gris och flöger med datorn upp i luften och landar på mamma.. världens äckligaste skalbagge i min säng (!!!) inte för att den såg så annorlunda ut mot andra skalbaggar men alla är ÄCKLIGA :( Fråga mig inte varför jag har sån fobi mot just skalbaggar, fick det för ett år sedan då en HEMSK sak hände! :O

Haha sjukt snygga bilder på Jhonny, Madde och Äpplekakan från i måndags..




Kommentarer



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin