There's no reason for hating just for loving

Första inlägget ever från min egna dator! haha :D Inte speciellt ofta man är inne på den när man har en mac som är 1000 ggr snabbare.. Men måste lära mig den eftersom jag kommer få ha den över hela sommaren! Måste ju lämna tilbaka skoldatorn då :( Men kommer få en dator på gymnasiet efter sommarlovet, men det blir antagligen inte en mac :/ Synd

Idag har jag varit på Överby med pappsen, haha var faktiskt riktigt kul, speciellt eftersom att vi inte har samma smak över huvud taget! Haha! Han älskar allt som skriker av färg och har speciella designer, jag gillar mer ljusa färger, spets, virkat och skinn haha ♥


Hahaha!! Hittade massa gamla bilder, här är en av dem. Osmikad 12 åring.. tider det!


Kommentarer



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin