You know my name, not my story

Ibland skrämmer det mig när man går in på bloggen och man ser att statestiken är dubbelt så hög, speciellt med tanke på att jag aldrig länkat bloggen eller kommenterat andra bloggar med länk till min osv. Men nu ska jag försöka acceptera att ni randoms sitter där och läser varenda litet ord jag skriver.. haha okej nog med mitt paranoida snack. Idag har jag tagit det lugnt för de mesta, Lina kom hem till mig och hjälpte mig rensa ur mina bombarderade garderober hehe.. men det blev bra tillslut! Sen satt vi och snacka skit i nångon timma innan mormor och (bonus) morfar kom hem till oss och käka vofflor. Sen har jag legat och smsat och lyssnat på musik sen dess, men nu ska jag sova! Puss ♥ Bor man i familjen Jansson så gör man! här går de fasen inte äta något nyttigt! Behöver jag ens säga att vi åt munkar efter att vi hade ätit både muffins och dountus? åh gud.. kommer behöva fasta resten av mitt liv med tanke på allt jag äter...
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback


bloglovin